SEXDRIVE » הידעתם? סטרס פוגע בבריאות ובתפקוד המיני
סטרס פוגע בבריאות ובתפקוד המיני

הידעתם? סטרס פוגע בבריאות ובתפקוד המיני

מעוניינים לשפר את איכות חייכם ואת חיי המין שלכם בכמה צעדים פשוטים ומנטרלי לחצים?

1. פסיכולוגיה חיובית: לא צריך ולא מועיל להתרכז בעיקר בנושאים השליליים, לנבא שחורות ולהאשים תמיד את עצמכם.

2. לפעמים חייב לדעת לוותר, להתגמש. מחקרים הוכיחו שכל מי שיודע להתגמש סובל מרמות נמוכות יותר של סטרס. זה לא אומר ביטול עצמי, כמובן.

3. עימות ישיר עם גורמי הלחץ. חזרו פעם אחר פעם על הפעולה המלחיצה אתכם. זוהי שיטה לנטרל רגישות יתר לבני אדם, משימות ומקומות מלחיצים.

4. הקפידו לקחת כמה הפסקות סדירות ביום. את ההפסקות נצלו לטובת חילוץ עצמות ומתיחת הגוף.
על מנת שתוכלו להתעמת ביעילות יחד עם העומס המוטל עליכם, ודאו שאתם שאינה מעמיסים על עצמכם יתר על המידה. זו אחת מהדרכים הטובות ביותר להפחתת לחץ. אם אתם צריכים – שריינו את ההפסקות ביומן ועשו תזכורות בטלפון.

סטרס פוגע בבריאות ובתפקוד המיני
הידעתכם כי סטרס פוגע בבריאות ובתפקוד המיני?

5. שיתוף אנשים אחרים ברגשות יכול לסייע בשחרור קיטור. דבר המסייע בהפחתת הלחץ היא הידיעה שלא משנה מה קורה, אנחנו לא לבד.

6. נשימה עמוקה, הרפיית שרירים, יוגה ודמיון מודרך עשויים לעזור.

7. קבלת סיוע רפואי כנדרש במידה ואתם חשים חולשה או מחלה מתקרבת, אל תמשיכו בפעילויות כאילו הכל כרגיל.

מאחלים לכם הצלחה, מעט מאוד סטרס, וחיי מין טובים ומהנים.